tisícky kontaktov
niekoľko rokov udalostí
každodenné četovanie
hodiny a hodiny zaevidovanej práce
denne stovky emailov
stotisíce fakturovaných €

CRM pre malé a stredné firmy

Doba, kedy CRM riešenia si mohli dovoliť iba veľké korporácie je už za nami.

Pojem CRM pochádza z anglického 'customer relationship management' a označuje softvérové riešenie, ktorého úlohou je napomáhať všetkým zamestnancom vo firme efektívnejšie vykonávať svoju prácu, spracovávať získané informácie a poznatky o klientoch a/alebo zadaných úlohách a následne účtovať dohodnutú odmenu za dodané služby alebo tovar.

Dobré CRM riešenie výrazne zjednodušuje prácu z domu alebo v teréne a oslobodzuje zamestnancov i vedenie firmy od zaužívaného stereotypu, že efektívne sa dá pracovať iba v kolektíve v kancelárii.

7 jednoduchých krokov pre váš úspešný biznis

V skratke by sme Vám radi predviedli, ako CRM ADIOS napomáha zvyšovať vašu biznis výkonnosť.

Aké funkcie mi CRM ADIOS ponúka?

CRM ADIOS ponúka kompletnú sadu funkcií, ktoré vám pomôžu spraviť si poriadok vo vašej práci - zamestnávateľom umožní zaevidovať potrebné informácie a vedeniu umožní vykonávať podrobné analýzy - a to pre všetkých 7 krokov vášho úspešného biznisu.

Podrobnejší popis nájdete na tejto stránke.

Vyskúšajte CRM ADIOS zdarma

K testovaciemu účtu dostanete

  • Plne funkčnú verziu Profi zdarma na 30 dní
  • Nonstop emailovú podporu
  • 9:00 - 17:00 technickú podporu na telefóne
  • Zdarma analýzu vašich firemných procesov