CRM pre malé a stredné firmy
Doba, kedy CRM riešenia si mohli dovoliť iba veľké korporácie je už za nami.
Pojem CRM pochádza z anglického 'customer relationship management' a označuje
softvérové riešenie, ktorého úlohou je napomáhať všetkým zamestnancom vo firme
efektívnejšie vykonávať svoju prácu, spracovávať získané informácie a poznatky
o klientoch a/alebo zadaných úlohách a následne účtovať dohodnutú odmenu za
dodané služby alebo tovar.
Dobré CRM riešenie výrazne zjednodušuje prácu z domu alebo v teréne a oslobodzuje
zamestnancov i vedenie firmy od zaužívaného stereotypu, že efektívne sa dá pracovať
iba v kolektíve v kancelárii.
7 jednoduchých krokov pre váš úspešný biznis
V skratke by sme Vám radi predviedli, ako CRM ADIOS napomáha zvyšovať
vašu biznis výkonnosť.
-
Krok č. 1: Nájsť zákazníka
CRM ADIOS vám umožní podrobne evidovať informácie o všetkých vašich
potencionálnych klientoch, neobmedzene im rozposielať hromadné informačné emaily.
CRM ADIOS je možné prepojiť aj s vašou webstránkou
napr. cez kontaktný alebo objednávkový formulár.
-
Krok č. 2: Stretnúť sa so zákazníkom
Potencionálnemu zákazníkovi vždy musíte ponúknuť to, čo hľadá a čo mu vyrieši jeho problém.
Niekedy stačí vybaviť objednávku telefonicky, inokedy je potrebné osobné stretnutie a
niekedy je potrebné stretnutí alebo telefonátov viac. V CRM ADIOS si dokážete
podrobne zaznamenať celý priebeh komunikácie s klientom, aby ste sa vedeli aj neskôr
pozrieť, ako prebiehal predaj konkrétneho produktu či služby.
-
Krok č. 3: Vyriešiť zákazníkov problém pomocou vašich produktov či služieb
Podmienkou úspešného obchodu je pochopenie zákazníkovho problému a navrhnutie takého
riešenia (vo forme dodania tovaru alebo poskytnutia služby), ktoré jeho problém vyrieši.
Tento krok je jediný, ktorý nevie CRM ADIOS spraviť za vás. V tomto kroku
musíte preukázať svoje schopnosti a zručnosti a presvedčiť potencionálneho klienta o
vašich kvalitách.
-
Krok č. 4: Uzavrieť obchod s klientom
Ak sa vám to podarí, ste v polovici cesty. Gratulujeme :-) Teraz je potrebné uzavrieť
s klientom obchod, podpísať objednávku. Aby ste aj v budúcnosti mali dokonalý prehľad o
tom, čo ste komu kedy a za koľko predali, zapíšte si to do CRM ADIOS.
-
Krok č. 5: Dodať požadovaný tovar či službu so ziskom
Keď máte od klienta objednávku, je treba začať pracovať. Vyrobiť tovar, dodať službu resp. predať
tovar či službu. Každá takáto činnosť si vyžaduje ľudské úsilie a je dobré, keď ho
viete detailne zaznamenať a následne analyzovať efektívnosť vašej dodávky. Vďaka CRM ADIOS budete vedieť zistiť, ktorí klienti sú pre vás
výnosní alebo naopak, ktorí prinášajú stratu.
-
Krok č. 6: Vyúčtovať dohodnutú odmenu
-
Krok č. 7: Užívať si úspech v podnikaní
Aké funkcie mi CRM ADIOS ponúka?
CRM ADIOS ponúka kompletnú sadu funkcií, ktoré vám pomôžu spraviť
si poriadok vo vašej práci - zamestnávateľom umožní zaevidovať potrebné informácie
a vedeniu umožní vykonávať podrobné analýzy - a to pre všetkých 7 krokov vášho
úspešného biznisu.
Podrobnejší popis nájdete na tejto stránke.
Vyskúšajte CRM ADIOS zdarma
K testovaciemu účtu dostanete
- Plne funkčnú verziu Profi zdarma na 30 dní
- Nonstop emailovú podporu
- 9:00 - 17:00 technickú podporu na telefóne
- Zdarma analýzu vašich firemných procesov